This is the time.

Datorn funkar. Den funkar! Nu har Andreas tagit bort onödiga program, ändrat så att datorns skin ser ut att komma från stenåldern och uppdaterat lite med virusskyddet och brandväggen och det där. Jag kan faktiskt kalla mig själv lycklig just nu. Min baby funkar och jag är glad över att min brorsa är en sån datornörd. Underbaringen har fan överlevt flera virusattacker och allt sånt där, fattar inte hur men det är fan ett mirakel.
   När vi anlände till mami så berättade hon att hon och Kristian har kirrat husvagn, en liten och söt sådan. Jag var ganska skeptisk till den idén i början men efter att ha sett hur husvagnen ser ut så ser jag fram emot att kliva in i den när den kommer. Och juste Mathilda, mamma undrade om du och jag vill följa med dem när deras semester börjar, någon gång mellan slutet av juli och början av augusti alltså. De verkar ganska intresserade av att åka till Öland/Gotland vilket jag inte är. Jag vill hålla mig till fastlandet, får se hur det går med att övertala dem.
   Ikväll blir det spotify på hög nivå (har saknat programskiten<3) och vattenmelon i stora mängder. Mamma har köpt massa till mig. Tydligen börjar en film på kanal 5 klockan 21 också, ska se om den är bra eller inte. Annars återvänder jag till spotify.
   Jag ska döpa min sötnos (laptopen), vad ska den heta? Pusspusspuss!

Kommentarer
Postat av: MATHILDA

OHMYGOOOOOOOOOOOOOOOOD!!!!!!!!!!!!!! jag är så på!!!!!!

2009-07-05 @ 21:14:21
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: My

Pizzan! (Endast för att jag äter pizza just nu, och att det är liite coolt.)

Eller typ, Langos! <3 MMMMM! Varför finns inte det här för? :D

2009-07-06 @ 00:50:18
URL: http://myparaply.blogg.se/
Postat av: S

My: HAHAHAHA, langos! Lol. Det vore ganska åsum ifall man kunde köpa det här, ja ;Q

Nu är det tyvärr så att min dator har dött, så, r.i.p Langos :(



Mathilda: Hahaha jisses, kvinna!

2009-07-06 @ 20:49:53
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0