Turn the music up in your head phones.

Allsång med Mathilda och company idag! Fysatan vad kul det var.
   Vaknade 04:40 av att mobilen vibrerade - jätteskoj! Men dags för mig att Millan att dra upp och göra baguetterna vilket gick ganska fort. Då var det bara dags att göra sig i ordning. Bilen "avgick" från Barrstigen klockan 06:00 och vi hade cirkus 50 minuter på oss, det gick bra och vi anlände till Skansen klockan 06:45 på morgonen, inte mycket folk alls där. Blev rätt så besvikna med tanke på att senaste gången vi var där var det EXTREMT mycket folk där när vi kom dit. Jaja, bara att ställa oss i kö och vänta tills de öppnade kassorna (klockan 09:00). Vi hade planerat att jag, Johan och Mathilda skulle ta packningen och så skulle Mini och Maggie springa upp och ta platser - SÅ VÄRT! Fick platser typ längst fram, bakom två kameror så det var riktigt nice. Såg scenen jättebra och man kunde ta ganska så fräsiga bilder därifrån.
   Tiden gick ganska segt i början men efter ett tag började det gå ganska fort. Vi åt bort den och snackade bort den. Jag förälskade mig dessutom lite smått i både Alexander Rybak (lol på mig) och en viss medlem i dansbandet Larz-Kristerz, lite embarrasing kanske, men jag bryr mig inte. Och juste, en kille i Sthlms gosskör också! Haha, fifan vad cp alltså.. Men ja, vi småflörtade lite kan man ju säga. Fick också en hel del ögonkontakt med Rybak, fy vad pinsamt det var. Han sjöng Fairytale och jag och Mathilda kunde enbart refrängen typ. Därför började vi skratta, vilket gjorde att han skrattade med oss, tufft, va? Jag tycker det var lite smågulligt iaf. Dessutom så bad jag Kristian spela in Allsången så jag ska kolla igenom programmet imorgon och se ifall jag och Mathilda kom med någonting :D
   Får se vad som händer under resten av veckan. Förhoppningsvis en hel del partande med Mathilda, får ragga runt lite, eh? Jag la upp bilder på facebook så jag orkar inte lägga upp många här. Hope you enjoy!

<3
Basist i Larz-Kristerz
Alexander Rybak!


Oh and btw, jag addade en viss person @ facebook. Hihihihih

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Totally awesome day duuuuude!

2009-07-15 @ 12:12:58
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

Yeah! :D:D:

2009-07-15 @ 13:40:54
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0