Vi har ingenstans att bo.

Snacka om att jag är trött.. Lilla Sofia kom hem klockan 06:35 imorse, perfect timing - mamma hade precis gått upp och skulle till jobbet. Men inte var hon sur! Bara förvånad över att jag kom hem då. Var någonstans hade jag varit? Hemma hos Mattias, that's right. Jag kom hem från stan klockan tolv, gick ut och promenixade lite, kom hem, satt vid datorn och skulle typ precis gå och lägga mig då han svarade på mitt sms som jag hade skickat en timma tidigare. Snutteplutten hade precis kommit hem och hade jättetråkigt. Klart man går över när han bor cirkus 20m ifrån mig? Det tog ett tag för oss att hitta på vad vi skulle göra men nöjde oss med att sitta uppe på hans loft och snacka, sen blev det lite tv-spelande medans jag låg i hans säng och typ dog av trötthet. Efter många förlorade cups så följde gentlemannen med mig halvvägs hem och så gick jag och la mig.
   Vaknade vid 12:30-tiden av att Mathilda ringde mig. Vi pratade ett tag, sen la jag på och sov vidare. Vaknade 20 minuter senare och gick upp. Mathilda ringde mig igen och försökte övertala mig att följa med till Skansen med hennes familj imorgon, på allsången ofc. Tog ett tag för henne att övertala mig men nu är jag med i leken! Verkar inte komma några kända alls men jag klarar det. Kommer antagligen tvinga Mathilda att följa med mig runt och fota, kolla på djur och hela faderuttan. Ni kanske såg att jag fotade igår? Jag började använda slutartidsinställningen mer och det funkar förvånansvärt bra! Jag gillar att fota och jag gillar min kamera.
   Nu ska jag nog duscha. Sen ska jag packa och efter det drar jag antingen till tyresö slott eller till Mathildas mami i gringen, får se var flickan befinner sig när jag är på väg.
Pusspussipuss!



Kommentarer
Postat av: Mat

Åhyes, fota är jag med på!

2009-07-13 @ 16:29:54
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

Fota är nice :D:D:D:

2009-07-13 @ 16:31:46
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0