You always end up hurting me.

Dröm nr 1: Lite Asylum-liknande. Jag och en del andra ungdomar blev torterade av en psykotiskt sjuk läkare som trodde att han kunde få allt det onda att försvinna. Han slet bl.a bort min hand. Jättemysig dröm det där.
Dröm nr 2: Jag satt på en buss till Nacka strand och helt plötsligt satt Julia bredvid mig. Vi gick av i jarlaberg och möttes av Karin, någon cheerleader-kompis till henne och Cissi. Vi pratade om hur Mattias såg ut nu för tiden. All of a sudden var jag hemma hos Julia med hennes föräldrar som åt någon konstig smörja och snackade med mig om hur det är att lära känna nya människor. Lite hoppig och förvirrande dröm där med.
   Klockan 11:17 startades Håkan Hellström - Nu Kan Du Få Mig Så Lätt igång, jag snoozade såklart vidare, till 11:56. Gick upp, drack, gjorde lunch och kollade på Sjunde Himlen. Är det bara jag som tycker att det är ett av världens mest barnsliga program som visas på tv? Iaf, nu sitter jag här och knarkar spotify. Och jag glömde nästan bort att mamma åker iväg på måndag. Då ska jag och Andreas försöka klara oss själva, wish us luck.
   Sofie ringde nyss. Hon vill ha med mig till Tanto, klart man hänkar. Så henne ska jag träffa i slussen senare ikväll så får vi se vad som händer. Känner på mig att detta, mina vänner, kommer bli en riktigt bra kväll!

Låt som spelas ur mina högtalare nu: MGMT - Time to Pretend, i love it.
p.s. Jag längtar tills skolan börjar, tbh. d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0