You're not thinking about tomorrow.

Here on Earth kollar jag på nu. Någon gammal dramafilm med Chris Klein, Josh Hartnett och någon brud som jag inte minns namnet på. Den är bra, lite cheezy, men det är självfallet såna filmer jag tycker om att kolla på. Jag typ smälter, haha
   Idag fick jag reda på att Karin är hemma. Tydligen hade hon åkt hem efter Dimmu Borgir igår. Hon har varit på RW i Kilafors några dagar nu. Eftersom jag inte hade några planer för dagen/kvällen så bestämde jag mig för att träffa henne idag, så snart ska jag göra mig i ordning. Planerna ser ut som så att vi ska först mötas i Tollare, fota lite och sedan dra vidare och åka runt i stan, fota där med. Karin ska lära mig ett och annat, förhoppningsvis. Annars tvingar jag henne. Så, någon som vet place i stan där det är fint att fota? Tbh så har jag ingen aning. Längensen jag drog ut och fotade någon annanstans än i närheten av hemmet.
   Mathilda, imorgon kan vi ses. Puss!


Mums

Kommentarer
Postat av: Caroline

Oh you sexy boy! :D

Remember?

2009-07-12 @ 20:08:16
URL: http://caroline.sernhall.blogg.se/
Postat av: mattsie

tomorrow then <3

2009-07-12 @ 21:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0