Bli inte som jag när du blir stor.

Håkan Hellström är sommar och eftersom jag längtar så fruktansvärt mycket till sommaren så sitter jag nu här i shorts och en vit tröja. Inte är det varmt ute, nej. Men Mathilda tvingade mig att ha shorts och det var nog inte så farligt, jag överlevde och frös inte så jättemycket. Vi låtsades att vi från Connecticut och att vi hälsade på våra kusiner som bodde i Sverige, folk verkade tro på att vi var det :D Mycket kläder shoppades och nu är jag ganska så jättepank. Men imorgon kanske jag ska till stan igen för Mathilda, jag måste ha de där shortsen på H&M! Sen ska jag leta efter en somrig väska, typ vit, men inte för vit. Ni fattar inte, men whataheck!
   Ikväll ska jag träffa Karin the Cake. Vi ska promenixa runt i Boo och fota lite stuff. Vid boobadet, tollare, skurubron osvosv. Blir säkert jättebra. För jag känner att.. Jag vill verkligen inte vara hemma idag och, Karin är rolig att vara med, även fast hon är cp :*

Grejer som köptes idag:
• 3 par ballerinaskor
• 2 par shorts
• 1 rosa klänning (OMG!)
• 1 jättesöt bikini
• Massvis med trosor
• En svart, liten väska
• Svart diadem
• 1 vit/rödrandig tröja

Ja, det var nog det. Wünderbahhrt! p0sp0s!



Kommentarer
Postat av: Mathilda

hahaha, jävla shortsfreak!



Hör av dig ikväll om du vill hitta på något, har en känsla av att jag kommer ringa folk jag egentligen inte vill ringa om jag bara sitter hemma...... ;Q;Q;q



PUSSPUSS

2009-06-06 @ 19:31:58
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

Hihihihihihihi :D:D:D:D

DET ÄR FINT VÄDER IDAG, MATHILDA! FÖRIHELVETE!

Gjorde du det? ;Q Ringde du någon du egentligen inte ville ringa? ;Q



PUSS

2009-06-07 @ 10:50:06
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0