Det kommer kanske inte alltid va' vi två.

"Sofia Sandwall luktar äckligt, har inte sovit något, har inte ätit något och är fortfarande inte helt nykter. Goa grejer!" - that was rite för cirkus 60 minuter sedan.
   Sitter i min ensamhet på övervåningen och lyssnar på Håkan to the Hellström, dricker vatten och smsar med en viss människa från b0llnäs.. Jag är alldeles för trött för att göra något annat än att sitta här. Ska inte förstöra dygnsrytmen och gå och lägga mig nu, för ikväll blir det myskväll med Carro.
   Igår såg jag Håkan live och jag kan fortfarande inte få in det i skallen. Jag såg honom live och jag stod (nästan..) längst fram. Jag skrek så jag fick ont i halsen, hostade och förlorade rösten, jag dansade, jag hoppade och jag blev gråtfärdig emellanåt. En underbart bra Håkan-spelning och absolut inte den sista jag kommer gå på.
   Ni kanske har fattat att jag inte har varit speciellt aktiv alls på sistone. Det bar av till Hälsingland direkt efter skolavslutningen och direkt efter det var det Borlänge, Peace & Love med Mathildabästis som gällde. Ja, hur har jag haft det? Grymt bra! Jag har träffat jättemycket nytt folk, blivit kysst av random snubbe, ätit snuskig och onyttig mat, sett bra artister live, fångat ett plektrum på Chris Cornells konsert, blivit (kanske alldeles för) full med Mathilda (jag söp varje dag, ja.) och kirrat mig en hel del minnesluckor. Självklart har jag gjort annat också, men det var det där som ploppade upp i skallen när jag tänkte på P&L. Snygga killar har vi också sett.. Pautic ocean och Alexander Skarsgård var great ögongodis på morgonen i väntan på att borsta tänderna/när man satt i tältet och chillade.
   Dygnade gjorde vi igår! Efter Håkan to the Hellström så drog vi till tältet, jag söp, Mathilda packade och sen gick vi till Philip och Henriks tält där vi träffade på trevliga människor från både Borlänge och Hälsingland som vi satt och snackade med fram till klockan åtta på morgonen. Jag fastnade i en viss Gustafs knä vilket jag inte alls hade någonting emot. Så var grejen också den att jag inte ville dra därifrån, he he he. Sorry, Mathilda, men om det händer dig någon gång så ska jag tänka på att du stod ut med mig just imorse. Efter en del mysiga kramar osvosv så drog jag och Milki till centralstationen i Borlänge. Som sällskap (i cirkus 10 minuter) hade vi en kille vid namn Tom, som hoppade på oss vid ingången till campingen, han försökte hjälpa oss att hitta till centralen men sprang och tog bussen istället.
   Nu är det så att jag inte har planer på att berätta exakt allt som jag gjorde in i minsta detalj och babbla på om det. Ett "kort" inlägg som detta anser jag räcker. Kan dessutom tillägga att jag träffade Karin, Lisa, Milou, Emma och Emma i Borlänge, long time no seen and indeed it was trevligt. Ska nog återgå till mitt Håkan-lyssnande nu. Puss på er!


Ett väldigt bra slut på en väldigt bra spelning.

Kommentarer
Postat av: K

TRUTH WILL CALL OUT YOUR NAAAAAAAAAAAME. I'M GOING IN. INTO THE FIRE I'M BURNING YOU OUT I'M GOING IN. I'M COOLING DOWN YOUR SKIN.

2009-06-28 @ 16:00:20
Postat av: S

Precis, Karin. Precis!

2009-06-28 @ 17:49:47
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: Mathilda

underbar vecka och underbart inlägg. Me love you long time, sötnos <3

2009-06-29 @ 11:18:41
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

Me love you 2 <3

2009-06-29 @ 13:39:05
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0