Don't let it get to you.

Att jag inte har bloggat på mer än en vecka känns helt jävla cp i huvudet. Undra om jag fortfarande vet hur man gör. Lets find out!
   Veckan i Hälsingland var.. annorlunda. Blev en hel del bråk och en del tårar för min del, men bortsett från allt det så hade vi en trevlig vecka däruppe tillsammans, flickorna och jag. Mathilda drog hem på torsdagen och lämnade oss med pappa och Lena i 4 dagar till, men det gjorde inte så mycket. Fan, nej jag orkar inte berätta allt som jag gjorde där.
   Det som gäller för mig nu är att tvätta och packa ner saker igen för på tisdag åker vi. Då åker jag och Mathilda till Peace and (fucking) love. Jag har ingen aning om hur det kommer bli men jag hoppas på att det blir en ganska så positiv vecka. Efter det ska jag bara vara hemma i Stockholm i någon vecka eller två. Det är då jag kommer behöva vila, en hel del.
   Min blogg suger och nu ska jag leta efter min mobil. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0