Far behind me.

Jag orkar inte blogga men jag måste bara säga att den här låten.. den här låten.. <3 om någon har den så langar den den till mig, PRONTO!




Jag skojade bara. Klart jag orkar blogga! Var bara lite stressad, precis när jag hade vaknat, fattar dock inte varför.
   Nu är det så att min dator har aids, så jag sitter vid Andreas dator, han befinner sig på SRF (good 4 him.) Iaf! Jag kan inte sluta lyssna på den där låten, den är så bra, så fin, så..! Såg 50 first dates igår och insåg att låten faktiskt är med i slutet av filmen, ihihi.
   Idag verkar det inte som att det ska bli någon vanlig skoldag. Eller, jo, på förmiddagen har vi matte, svenska och idrott men sen.. sen! Först var det planerat att vi skulle bada/sola men om man kollar hur vädret är idag så verkar det inte så grejt, så antagligen blir det bio med brudarna i A o B istället :) Sen ska jag hem, plugga lite matte och bara ta det pianooooo.
   Mathilda var fin igår btw! Studentbal var det och grejer, vid tyresö slott. Fick skjuts hem av hennes mami och mormor och då var det bara att packa och dra till mamithechulo. I helgen ska jag shoppa, med Mathilda, det har hon sagt, ja. Pussipusspuss!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

hihi puss :*

Shopping till dropping. POSPOS

2009-06-03 @ 09:53:18
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

Precis! PUSS

2009-06-03 @ 19:19:35
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0