I even fell for that stupid love song.

Mitt hår luktar gott. Mitt hår luktar gott och Kelly Clarkson är bra.
   Onödig skoldag idag. Hade matteprov (vilket ifs var relativt viktigt, klarade det, trorja. Får se imorgon) och sen hade vi en onödigt so-lektion då vi kollade på en film som hette Människans Historia, den var äcklig. Direkt efter det drog jag hem till papi i tyrez0 och hämtade lite stuff, gick ganska fort men det var Oskar som var seg så för att underhålla mig själv så sprang jag runt i huset, upp och ner för trappan och tjotabla. Sen gittade jag till Rotvik (ojajuste, två dudes från EON knackade på hos mig när jag skulle dra, scary...). Iaf! I centrum kirrade vi blommor och en elefant till Mathilda (nej, inte en riktig elefant. Denna var gul och blå och hade en söt studentmössa på sig) ja, Mathilda tog studenten idag! Grattis igen bby! :*
   Vi satt och väntade på bussen och där kom Martin och två brüds knallandes. Vi sa hej och snackade om lite onödiga grejer och sen ser vi (till vår förvåning) att ja, där är Mathilda och hennes klass. Sweet. Vi sitter där och väntar för att se ifall hon ser oss, vilket hon gör, och då börjar hon skutta som en dåre, vifta med händerna, peka och skrika. Det såg lite kul ut ^^ Kul, men sött. Vi hoppade på bussen som tog oss till Mathi och gick till hennes casa. En timme senare började det rulla in folk (nej, inte rulla.. men ni fattar!) och Mathilda var ganska så snurrig i bollen. Vi käkade god mat och drack god dricka, blev lite halvlullig och det var trevligt :D
   Nu har jag duschat och vet ni vad? Jag har inga skolarbeten, inga läxor eller sånt som ska göras. Ingenting. Nu inväntar jag bara torsdagen, som alla andra elever på min skola. See ya!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas du får en trevlig helg :)

2009-06-04 @ 23:23:44
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: S

Detsamma! :)

2009-06-05 @ 09:26:45
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: K

Höhö. Kelly Clarkson

2009-06-05 @ 09:27:32
Postat av: S

Hon är bra! :D:D

2009-06-05 @ 20:32:56
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Hihihih jättefint inlägg. PUSS!

2009-06-06 @ 09:10:23
URL: http://svartaviva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0