I like you the way you are.

Somnade klockan 2.00 igår, vaknade 9:37. Snackade i tele med Simpilimpi i sisådär 1 timma och 30 minuter. Det var trevligt. Även fast han t.o.m har sämre minne än jag.
   Det är fint väder idag med. Men kallt. Så det suger. Blir inte shorts för mig, jag vill inte bli förkyld direkt ;Q Mathilda kanske kommer till min skola idag, om jag har tur :) Hoppas hon hittar bara, men hon brukar komma ihåg hur man går till vissa places så kanske kommer hon ihåg den till skolan! Min buss traskar iväg vid 13:19 härifrån, snacka om att börja sent.


Verkar inte lovande alls. Men med tanke på att det är soligt och 15 grader i nacka nu så kanske jag inte ska lita på smhi? Kommer antagligen klistra in såna här varje dag fram till fredag. Puss

Kommentarer
Postat av: Mathilda

UNDERBART!

2009-06-08 @ 11:10:39
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

Aarå!

2009-06-08 @ 12:57:55
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0