Jag har fingret i ett järnrör och kan inte komma loss.

Det känns som att mitt liv ska gå i bitar pga detta - mina hörlurar är hos Mathilda. Hos hennes pappa om jag ska vara exakt och jag kommer inte få dem förrän på tisdag, när vi åker upp till Borlänge. Jag har sprungit runt som en galning, upp och ner i huset och letat efter ett par hörlurar och de enda jag hittat är såna där äckliga koss-ploppar som man ska trycka in femtioelva meter i öronen och om det är de enda som finns så klarar jag mig väl utan min ipod idag. Kör på att följa systers råd och lyssna på mobilen istället, även fast jag inte har någon vidare bra eller seriös musik inlagd på den.
   Tyvärr är det så att SL är cp i huvudet så jag är tvungen att gå hemifrån mig till Tyresö centrum. Har ingen aning om hur långt det är men jag gissar på 5 km, kan det bli bättre? Ska möta Mathilda där klockan två iaf och sen drar vi in till stan för att köpa det sista vi behöver inför P&L-veckan - that's right! Jättemånga jag känner drar iväg upp till Borlänge idag, så det ska bli kul och se vad de skriver i sina sms som de skickar ikväll (har tvingat folk att smsa när de kommit fram och fixat klart med tälten och det).
   Det var alldeles för länge sedan jag la in en låt här på bloggen, så jag känner att det är dags nu. Ska bara försöka komma på vad det är jag vill att ni ska höra.


Kör på lite Elliott Smith och jag tackar Emma som fick mig att börja lyssna på honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0