Nothing I have is truly mine.

Vaknade upp av att mina fötter typ värkte som ini helvete. La dessutom märke till en lapp som låg på sidan av kuddan. Carro hade skrivit massa stuff, sötnos. Nu är hon tydligen ute och går och så fort hon kommer hem så ska vi se på film och antagligen.. sola kanske? :D Måste få bort bondbrännan. Men anyways.. Planerna för idag var att jag skulle dra på något IRL som Markus hade kokat ihop. Skulle möta Paulina lite innan men eftersom jag inte kan gå så ställde jag in de planerna. Sadfejs på mig.
   Igår kväll kollade vi på Asylum och The Quiet(?). Bra filmer även fast Asylum cpade till i slutet. Den var skitläskig och jag ber om ursäkt till de som jag spammade hela natten. Men sen la vi oss i min säng och somnade typ hur fort som helst. Hyrde dessutom I Taket Lyser Stjärnorna så jag får se ifall den också är bra då :D
   Nu kom Carro så det är antagligen frulle och film som gäller nu. PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0