Du är för ung och så är det med det.

Jag har inget liv och måste börja umgås med nytt folk. Det var riktigt länge sedan jag hade såhär tråkigt som jag har det nu. Tyvärr har jag ingenting att göra åt saken eftersom folk antingen dissar, är upptagna eller bor på tok för långt bort från mig. Jag önskar att jag kunde sova bort resten av den här dagen och hela natten, vakna upp imorgon och ha en ny dag som väntar, kanske en lite bättre dag än vad den här har varit? Eller så vore det nice ifall jag kunde teleportera mig själv hem till Jacob.
   Eftersom pappa tvingade mig att påbörja fördjupningsarbetet om Kristallnatten så var jag duktig flicka och gjorde det. Orkar inte skriva mer nu och får vänta tills han kommer hem då han kan hjälpa mig. Jag saknar honom. Det är nu jag har insett att hans jobb fan inte är kul. Han åker bort hela tiden och när han är hemma så är han ändå upptagen med massa jobb. Som tur är berättade han att hans chef har pratat med honom om att sluta åka till New York så mycket, kanske var det Asien också? Eftersom mitt minne suger balle så kommer jag inte ihåg.
   Imorgon så ska jag och Mathilda förhoppningsvis träna och sola. Sola ska jag fanimig göra iaf.


Kommentarer
Postat av: mati

Våra pappor <33



Träna imorrn, jag är taggad!



<3

2009-03-21 @ 20:33:25
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

Yeah :D:D <3

2009-03-21 @ 20:36:46
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: Jake

Teleportören snart färdig.

2009-03-22 @ 18:52:04
Postat av: S

<3

2009-03-22 @ 20:03:45
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0