Find me and take me where my belong.

Mina fötter är kalla och blöta, jag har ont i halsen och lungorna och jag kan inte smsa folk. Det suger.
   Jag följde nyss med Kariño till bosen. Vi var riktigt sega med att komma iväg så det var springspring som gällde - inte sådär jättemysigt när det var skitkallt ute, jag kommer säkert bli förkyld. Men det hoppas jag verkligen inte, måste vara frisk till Mathildas birthdayparteeyy. Så iaf - jag och Karin åt vaniljsemlor (omnom) och kollade på Lord of the Rings och Die Hard. De filmerna äger. Srsly.
   Imorgon är det planerat att jag ska kolla shieeet med mamichulo och sedan därefter leka med Sandiepandie. Antagligen blir det en resa hem till henne i Sugtuna, dock måste jag åka hem senare på kvällen - lång tripp home. Får hoppas att jag inte blir rejpad eller ngt..




Kommentarer
Postat av: Amanda

fin blogg sandwall!

har också skaffat nu xD

2009-03-28 @ 00:40:37
URL: http://amandaloo.blogg.se/
Postat av: S

Nämen! :D Dig ska jag börja bevaka då ^^

2009-03-28 @ 12:07:51
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: Amanda

skriver inget vettigt men ;D haha

2009-03-28 @ 13:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0