För du kan inte se hur ful jag är.

Fy sjuttsingen vad sliten jag känner mig. Pappa skjutsade hem mig från FLEX för han skulle ändå lämna över Andreas grejer hos mami, så det var skönt som fan att slippa åka buss i drygt en timma. Idag var jag verkligen inte pigg kan jag ju säga. Även fast jag hade sovit i hundra år så gick det inte bra på gymmet alls. Jag mådde illa och hela faderuttan. Funderar starkt på att kapa ner på gymdagarna från tre till två - jag har ju ändå idrott 2 ggr i veckan, det blir nästan för mycket.
   Ikväll ska jag försöka läsa ut Molnfri Bombnatt och läsa vidare på Breaking Dawn. Vill börja läsa Sandor / Ida igen, haha. Nu ska jag gå och äta något, är jättehungrig. Förövrigt så är KISS bra. <3

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Träna kan man inte göra gör mycket!

2009-03-29 @ 19:46:40
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

2009-03-29 @ 22:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0