Get confused and you fade away.

Har inte sminkat mig sen i fredags och har dessutom inte varit i skolan sen i fredags. Känns nice. Även fast jag inte vill få tillbaks NO-provet jag gjorde förra veckan, hoppashoppas på VG- iaf.
   Igår läste jag minst 250 sidor ur Molnfri Bombnatt och gjorde klart mitt arbete om Kristallnatten som blev 5 sidor långt (score!) Jag tackar pappa (somfan!) och är fett nöjd. Hoppas på ett MVG där eftersom det är det arbetet som avgör hela betyger i historia. Efter att ha jobbat så mycket om nazismen och dåtidens Tyskland så kan jag bara säga att jag är riktigt intresserad av att få veta mer. Jag vill dessutom lära mig tyska, fast det har jag velat ända sedan jag gick i femman och jag skulle välja språkval. Det är fan coolt, jag ska tvinga pappa att lära mig några enkla fraser.
   Efter skolan blir det gym igen, som vanligt, eftersom det är tisdag. Jag har fortfarande hiskeligt ont i axlarna, kom på att dum som jag är så stretchade jag inte dem - smidigt, eh? Det snöar som fan ute nu och jag borde fan gitta iväg till bussen som går 17 över, yeah. Jag ska nog göra det. Och btw, på fredag drar jag till Nacka, jag vet att ni bryr er. På lördag ska jag antagligen slipa hos Sandiepandie oxå. :*



Anna Ternheim är riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0