I ask nothing of you.

Vafan är det här? Snö, igen? Sure, jag visste att det skulle snöa minst en gång till (eftersom det bara är MARS nu) men, måste jag alltid ha rätt? ;) Det är tydligen plusgrader ute så jag hoppas att snön smälter bort under dagen så jag slipper äcklet imorgon. För vet ni vad? Jag har ju ferfan studiedag idag! Och för en gångs skull ska jag plugga lite. Jag måste läsa ut Molnfri Bombnatt, har sisådär 350 sidor kvar såg jag igår.
   Anledningen till att jag vaknade såhär tidigt vet jag inte.. Gick ifs och la mig vid elva så det förvånar mig inte, nu har jag ju sovit i runt 11 timmar. Kollade bara klart på  Beck igår kväll (som jag redan hade sett..) och sen skuttade jag iväg till sängen. Vaknade av att jag hade fått 5 sms, och kunde jag svara på dem? Nej. Mitt kompis har gått ut så jag ska vara duktig och spara på pengarna, måste vara lite snål till sommaren, you know. Pappa hade skickat mer bra hemsidor om Kristallnatten - grejt! Jag blir inte av med't.
   Nu ska jag göra frukost och kolla på en film eller så. Sen blir det Bombnattis!

Kommentarer
Postat av: Mattanpattan

Det är inte april :@



2009-03-23 @ 18:00:11
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

FAN, juste. Varför tänkte jag på April för? ;Q

2009-03-24 @ 08:00:25
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0