I'll try to do it right this time around.

Tredje gången jag gymmar på Flex och det är fan nice! Jag, Maggie och Milkan drog dit runt fyratiden, körde mest på styrka av någon anledning - det var trevligt. Stretchade som fan efteråt, så jag hoppas verkligen att jag inte lider av världens träningsvärk imorgon bitti. Vi solade oxå såklart, och det var skönt, som vanligt.
   Eftersom jag har studiedag imorgon så har jag nog inte så jättemycket att göra förrän pappa kommer hem (vilket är runt fem-sextiden skulle jag gissa på). Jag har ifs drygt 300 sidor kvar att läsa i Molnfri Bombnatt och jag kan ju säga att jag inte riktigt känner att jag lockas till att läsa den men jag kommer väl in i den någon gång. Jag har så jävla mycket den här veckan. Can't wait.

• So-fördjupningsarbete inlämnat - Måndag kväll.
• Soläxförhör - Andra världskriget - Onsdag
• Spanskaläxförhör på boken vi läste - Tisdag?
• Nationella i Engelska (uppsats) - Onsdag
• Nationella i Svenska (muntligt, del 2) - Tisdag
• Läsa ut Molnfri Bombnatt - Tisdag
• Förbereda inför presentationen om Norrsken på engelska på torsdag.

Så ni kanske fattar att jag kommer vara riktigt upptagen hela dagarna långa. Men Milkan, jag ska verkligen försöka få in gym på tisdag och torsdag, så det vore riktigt nice ifall du oxå kanske har tid med det? Ska prata med pappa imorgon, se vilka dagar jag ska göra vad osv.
   Om jag har tur så kanske jag kan få träffa Jimi (that bitch<3) i helgen, men jag får se. Eller så kanske jag drar till mami, har ju inte varit där på ett ganska bra tag. Får bli ännu en chillhelg dårå.

Mao.

Kommentarer
Postat av: Mathildapilda

Styrka är bra! Mina arms var FETT stora när jag kom hem. ME likey! Jag kommer bli asbiff på armarna, hiihihihih.



Tisdag och torsdag låter nice, ska höra med papi vad som händer i the week bara. Snuttegullis <3

2009-03-22 @ 19:42:49
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

Styrka är fett nice! :D Vi kör massa sånt i veckan D: Hahahaha, fett sexy arms liks!



Ska du bo hos din pappa i veckan? ;o

<3

2009-03-22 @ 20:00:56
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0