Och i gruset låg en fegis kvar.

Jag har satt upp mål. Massvis med mål som jag ska uppnå till sommaren. Detta är ingenting som jag bara säger, som jag försöker trycka in i mitt huvud som bara ska göra mig glad, utan med detta är jag helt seriös - jag ska klara det! Just nu så tror jag faktiskt på mig själv, för en gångs skull så gör jag det.

   Karin bakar kladdkaka, jag sitter vid hennes dator (vars tangentbord är det mest irriterande jag någonsin varit med om). No-läraren skulle på någon föreläsning(tror jag?), vilket betydde att vi fick håltimma. Planen var att vi skulle plugga inför no-provet som vi har om sisådär 2 veckor, men det verkar inte alls som att något sådant blir av idag, iaf inte på den här långa lunchrasten. Klockan 14:40 ska vi fortsätta kolla klart på den italienska filmen "Livet är Härligt!" - av vad jag såg förra veckan så verkar inte det som en speciellt bra film, utan en sådan som våran so-lärare valt enbart för att vi ska få in massa fakta om förintelsens uppkomst.

   Kent är bra. Slog nyss på Du & Jag Döden som enligt mig är en av deras bästa skivor. Hagnesta Hill är fortfarande min favorit och kommer nog alltid vara den som står mig.. närmst hjärtat så att säga. Nu spelas "Den Döda Vinkeln". Jag och Karin sjunger glatt med, vilket vi egentligen kanske inte borde göra, vi borde göra oss i ordning för att släpa oss tillbaka till helvetet igen. Ja, eftersom vi fortfarande knallar runt i lägenheten i idrottskläder och ser helt risiga ut så kanske man borde ta sig i kragen och springa iväg? Ja. Det låter som en bra idé.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0