Suddenly I don't feel sad anymore.

På fredag nästa vecka är det filmfestival i skolan. Då slipper vi ALLA lektioner och eftersom det är ungdomstema (herregud) så ska vi självklart kolla på ungdomsfilmer. Tydligen bara två stycken som alla klasser ska rösta fram idag. Sandor SLASH Ida är en av dem - kan det bli bättre? Det var fan länge sedan man såg den. Stand by Me oxå, mjauuu.
   Jag tror jag ska gymma med Mathilda idag, jag vet inte riktigt. Får se vad hon svarar när hon vaknar (för det är ju torsdag idag. Torsdag means ledig för Mathilda)
   Idag har jag dessutom SO-läxförhör och engelskafliff. Jag ska prata om norrsken (vilket jag egentligen inte finner intressant alls) men det kommer nog gå jättebra. Och igår insåg jag att jag uttalar Scotland som.. skottar. Jag säger det helt crazy. Pappa skrattade åt mig :( Men ahwell, det är tüfft. Jag kan åka till Scottishland och säga "Scotland" till varena person jag möter. Glassigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0