Sweet miss Blue, how do you do?

Även fast våren verkar kika fram så betyder inte det att det är mindre kallare ute på kvällarna, nej då - 5 minusgrader, kan det bli bättre? Jag tror inte det. Ikväll var det riktigt nice att dra ut på en promenix i lite mindre än en timma. Det var.. uppfriskande! :)
   Idag införskaffade jag mig en whateverbok när jag var i Nacka forum med mamma. Inte kan jag säga att det är den vackraste jag har lagt ögonen på men, den är acceptabel. Tog ett tag att komma på ett namn men efter lite wajnande så döpte jag den till Malte (gayMalte tbh, just because of the butterflies). Creds till Thomas som föreslog det. Jag har dessutom lovat Jimi att han ska bli den första buddien som skriver i den så (förhoppningsvis) i helgen skall den "invigas". Hurray!
   Juste.. På tal om invigningscrapet i helgen - Hälsinglandplanerna sket sig. Pappa ringde för några timmar sedan och babblade på om att alla drar upp dit på påsklovet istället. Kul. Fick oxå reda på att Simpalimpa har lov en vecka efter oss, hur mysigt är inte det? Just my luck. Ska försöka träffa honom då och självklart ska Stig med! Även om det inte blir av får det bli i sommar istället, har massvis planerat då. Fan vad jag längtar..

På tisdag eller någon annan dag i veckan (efter skolan i guess) så ska jag och Kariño dra någonstans (vet inte riktigt var än) och fota. Båda är så ruskigt sugna så det kom vi fram till i eftermiddags. Lär bli nice. Bara vi hittar någon plats att dra till, långt härifrån, men fortfarande inom Stockholms län, lol. Så om någon har tips på något fint fotoplace så är det bara att skriva här, vilket ingen lär göra men vet ni vad? Det gör inget. We'll figure something out, cause don't we always? (:

Kommentarer
Postat av: KjellHell

We always do ^^

2009-03-01 @ 22:24:24
Postat av: S

:D:D FAN VAD NICE DET KOMMER BLI

2009-03-01 @ 22:25:37
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: Malte

funderar på att skaffa dreads,

2009-03-01 @ 22:47:26
Postat av: S

Gör inte det :(

2009-03-01 @ 22:48:21
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: malte

pfft, kommer du här ''S''... inte fullständigt namn.. ajajaj vad säger mr shitAlot om detta måtro?

2009-03-01 @ 22:56:58
Postat av: S

BARA FÖR ATT DU HAR EN SÖT HUND :'(

2009-03-01 @ 23:43:05
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: Mr.D

Du skulle döpt han till Grålle! som leksaks traktorn! ;Q

2009-03-03 @ 16:40:06
Postat av: S

Nu hänger jag inte med.. :( Haha

2009-03-03 @ 18:50:55
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0