We're getting faster.

Sandwall tar en paus. Drar till Hälsingland på fredag, tidig eftermiddag, och kommer hem på söndag någon gång. Allting är åt helvete och jag vet inte vad jag ska göra. Förhoppningsvis mår jag bättre när jag kommer tillbaks. Men jag vet inte.
   Förlåt, Jimi. Förlåt för att jag dissar, men jag vet inte vad jag annars ska göra. Vi måste ses när jag kommer hem!
   Men iaf. De som har lust att smsa mig kan jättegärna göra det när jag är däruppe. Kommer antagligen svara eftersom jag bara kommer vara ensam på dagarna, fota och ta det lugnt.
Ni lär antagligen höra av mig igen, när jag kommer hem dårå.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Förlåt att jag var hård. Allt kom bara på en gång. Jag älskar dig.

2009-03-05 @ 07:33:50
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

Jag förlåter dig, och jag älskar dig.

2009-03-05 @ 19:27:09
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0