You see me like no one saw me before.

Sitter och gör klart mina plugganteckningar till so-läxförhöret om andra världskriget på torsdag - riktigt kul. Not. Lyssnar oxå på Anna Ternheim och väntar på att pappa ska komma in och prata med mig om slaget vid El Alamein, intressant det med ofc. Så jag passar på att blogga, vilket egentligen är ganska ointressant, men kul att göra när man inte har något annat för sig..
   Idag gymmade jag med Maggan, Mathilda och Carro. Det gick bra, även fast jag glömde min t-shirt hemma, klant som jag är. Så jag fick ta det lugnt och chilla, vilket inte var kul alls. Solning blev det inte heller, men det får bli av på torsdag istället. Så den här dagen har väl inte varit så positiv alls. Eller juste! Var ju på Stadsteatern med klassen idag, kollade runt bakom scener, fick gå runt i deras enorma klädkammare (där jag hittade en del plagg som Helena Bergström och Sven Volters(?) hade haft på sig under en del föreställningar - coolt, va?) och klart det bästa sparas till sist, right? Vi skulle gå och kolla runt där maskörerna höll hus, hur det egentligen gick till att göra peruker (vilket faktiskt verkar jättejättejobbigt att göra). Vi skulle knalla ner för en trappa då jag märkte att alla framför mig började typ.. fnissa och prata jättemycket och då var det självklart att jag skulle halvskrika "Men vafan är det frågan om nu?" och det är då jag ser en 40årig snubbe som sitter och läser igenom en bunt papper (manus - yes). Jag kände igen honom, men kunde inte riktigt sätta fingret på vem det var föränn han kollade upp och utbrast "Nämen, är det en hel guidegrupp som kommer?" med ett leende på läpparna. Jag höll på att dö. Jag kunde inte andas och mitt hjärta slog i 180. MIKAEL PERSBRANDT?! Vafan.. Och shit vad snygg han var! *drool* Jag och Karin typ fnissfniss:ade förbi honom och när vi hade kommit ner för trappan var vi fan i chocktillstånd - kunde varken prata, andas eller.. ja, vi kunde bara gå framåt eftersom folket puttade på oss. Jag sitter fan och skakar nu när jag läst igenom inlägget några gånger för att dubbelchecka stavning osv..

Så... idag har jag träffat en av mina största idoler - Mikael Persbrandt a.k.a Gunvald Larsson och fybubblan vad snygg han var! (önskar att man kunde klistra in någon dregelgubbe här för att beskriva hur jag såg ut 'on the inside' när jag såg honom heheheh)

Kommentarer
Postat av: mathildis

hahahahha, jäääla persbrandtnörd!

2009-03-24 @ 21:28:53
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

VAD ÄR FEL MED DET, VA? :D::D:D:D:D:D:D

2009-03-25 @ 17:13:05
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0