Här kommer sommaren få liv igen.

Insåg nyss att jag inte har bloggat sen i torsdags eller något så jag tänkte skriva lite kort om vad jag gjort sen dess.
Fredag: Skola, ofc. Skippade svenskan och drog till mami direkt, hämtade lite grejer, käkade lite ben & jerrys och kollade på delar av Bridget Jones Diary. Anlände till centrum vid 4-tiden och mötte då upp Linnéa och Carro, några minuter senare så kom Mathilicious och det var då vi började planera inför Hälsingland - gick fort, men fyhelvete vad jag började längta!
   Jag och Mathilda sa hejdå till brudarna som drog till centrum och då åkte vi hem till M och lämnade lite grejer. Vi följde med Dan och Albino som skulle bada, det var skojs och eftersom jag inte ville följa med de andra till Cornelia på kvällen så stannade jag hemma med pappa, Lena och Carro och satt ute på altanen och lyssnade på skitbra musik på grishög volym.
Lördag: Hade frågat syster och Néa ifall jag kunde följa med och kolla balklänningar och köpa kläder i forum, vilket jag fick! Vaknade 10:07, drog ner och käkade frukost på altanen. Softsoftsoft! Vi var i nacka vid 13-tiden och jag hittade SÅ JÄVLA MYCKET grejer! Slösade runt 1200pix på helt underbart söta shorts, tröjor, armband osvosv. Klockan fem var vi klara och då drog jag hem för att packa ihop lite grejer och sedan dra till Mathilda. Eller, gringen. Mötte henne där, köpte mat, drog hem till hennes morsa och övertalade henne att skjutsa oss till Trollis, vilket hon gjorde - PUSS! Vi la oss på studsmattan och snackade tills Dan och Oskar kom dit och då var det dags att laga mat! Tacos in my heart. Kvällen såg ut som så att vi satt ute på altanen, spelade bl.a neger och president och finns i sjön och var cp i skallen (jag ägde alla på neger och president<3). Efter massa om och men så gick vi ner till vardagsrummet och kollade på dåliga skräckfilmer.
Söndag: Vi vaknade, hoppade studsmatta, åt frukost, gick till bussen, åkte buss till centrum, sa hejdå till M och köpte blommor till Oskars mamma. Dan, jag och Ozzy sällskapade hem och nu sitter jag här. Har solat med Carro (delvis Linnéa) i sisådär 2 timmar - jätteskönt! Har redan fått färg men får inte sola mer. Pappa vill att jag ska plugga (skall sola lite mer, hhihihihi) innan farmor&farfar och dedär kommer hit. Ikväll ska jag och Carro ut och gå oxå.
   Hoppas ni har haft en lika nice helg som mig, bitchäässss. P0sp0000s!


Kommentarer
Postat av: oskar

Mmm skön soldag :D

nice helg :*

2009-05-31 @ 15:47:30
Postat av: S

Underbar soldag! :D

Ja ^^

2009-05-31 @ 18:30:47
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Är inte alls avis på att ni kunde vara ute och sola när jag fick sitta inne och tråka. Plutt.

Tack för en supermysig helg :*

2009-06-01 @ 08:18:59
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

Nej, det förstår jag!

tack själv :*

2009-06-01 @ 16:53:14
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0