Counting all the assholes in the room.

Jag är hungrig. Jag har precis kommit hem från gymmandet, jag var jätteduktig och jag är hungrig. Mat skall fixas så fort jag har tid och ork till det. Träningsvärken är värre. Tror jag iaf. Känns inte speciellt nice när jag går, så jag ska ta det lugnt i någon dag eller två nu, så får vi se om det går över.
   När jag satt på bussen på väg hem så körde busschaffisen på en trottoarkant eller något, det gjorde att det typ sprutade damm, everywhere. Och vem andades in just då? Jo precis. Det gjorde att jag inte kunde andas på skitlänge och nu har jag ont i lungorna och näsan. Så jävla nasty. Får hoppas att jag inte får aids eller något, det skulle inte vara sådär jättetrevligt direkt.
   Och juste, vill ni veta en rolig grej? Medans jag satt och väntade på Carro som tog bort sitt smink i omklädningsrummet på Flex så fick jag reda på att vi inte alls ska till Hälsingland. Tydligen hade Robert ångrat sig och tyckt att det inte var viktigt att åka upp dit i helgen. Pappa vill inte heller åka upp dit på Kristi Himmelfärds eftersom han och Lena ska jobba i trädgården. Jag blir deprimerad nu. Seriöst, deprimerad. Jag ville upp dit, ta det lugnt och försvinna från Sthlm, i några dagar. Det skulle liksom, varit så jävla skönt. Men så blir det inte. Blir nog hemmadegande med mamithechulo istället, bara hon och jag hemma i helgen, eftersom K ska till Göteborg och A antagligen ska till Småland av någon anledning.
   Skansen imorgon då! Jag kan inte säga att jag är pepp direkt, men det blir nog bra. Jag och Karin har bestämt att vi ska slå ihop oss med Jesperlicious och Lucas, så vi slipper springa runt ensamma med massa portugiser, fransmän och sjuor. Det blir säkert jättebra. Stig ska förmodligen oxå med och det betyder att bilder antagligen läggs upp här, imorgon kväll.
   Mat vore ganska nice nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0