Det känns som tusen år sen.

Gymmade och solade med Carro och Mathilda idag, fy vad skönt det var. Jag och Carro har oxå bestämt att vi ska gymma imorgon, på torsdag, fredag och kanske på lördag eller söndag. Vi ska ta tag i det här rejält nu, försöka iaf. Imorgon har jag ett so-läxförhör som jag inte direkt har pluggat till. Befolkningspyramider och olika faktorer. Fattar väl relativt mycket så det är bara att babbla på.
   Spexfoto skall tas imorgon oxå. Först hade jag och Karinjo planerat att vi skulle ha varsin "Det blir inget"-tröja på sig men vi glömde typ bort att beställa hem två stycken, så vi har kommit överens om att kirra såna till sommarlovet istället. Lite snabbt kom vi fram till att vi ska vara estetnördar. Har fått låna brillor, pallesjal och en kofta av Chrippilipp, får se om jag ska använda koftan dock. Det andra skall jag ha iaf! Blir antagligen nice. Om det blir det så läggs bilden upp på facebook, det har jag och Karinjo bestämt. Yes.
   Juste, har någon möjligtvis "Frankenstein" av Mary Shelley liggandes hemma? På svenska dårå. Jag har den bara på engelska och boken är typ hur gammal som helst. Sen har jag läst för många engelska böcker oxå, så jag har börjat tröttna. Pappa snackade om att dra och låna den på biblioteket i Tyresö c, får se vad jag gör.

Imorgon kommer jag vara riktigt het, bara så ni vet. (rim)

Kommentarer
Postat av: M

Estetnörd blir bra, och gymmet var asnice. Jag hänkar på torsdag igen <3

2009-05-06 @ 09:06:30
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

Estetnörd blev bra, men inte på själva fotot. ;Q

Bra! Carro ska inte med för hon ska gymma med Linnéa på något place, jag vet inte. Men vi snackar ikväll :)

2009-05-06 @ 18:47:50
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: K

Hyra. Haha :D Låna.

2009-05-06 @ 23:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0