I don't wanna lie.

Snart drattar jag och Carro iväg till centrum, till Time. Vi hade tänkt köpa glass. Päronsorbet to be honest. Eller ben & jerrys. Och eftersom vi ska gå både fram och tillbaka så förtjänar vi ju självklart glassen.
   Blev inget gym idag. Eftersom de skulle ha grillfest så tänkte vi att vi kunde gymma imorgon istället. Så istället för att gymma och plugga så bestämde vi oss för att dra till stan och införskaffa lite grejer vi behövde. Käkade focaccia på Stash i Gallerian, riktigt gott. Vid halv fem så drog vi till gullis och vi missade precis 875an, det sög. Väntade på 816 istället och det var då Martin kom fram till oss och frågade hur man översätter en grej till svenska. Varken jag eller Carro kom på det så det var väl klart att vi började grubbla över det. Tackar Martin för det, verkligen. Hans polare, Robin, träffade vi oxå. Verkade som en riktigt trevlig prick. Alla vi åkte buss tillsammans till Flatenbadet där de skulle av.
   Ända sen jag kom hem så har jag storstädat mitt rum så nu är det jättefint. Min helg har verkligen inte varit värd, alls. Imorgon ska jag plugga som fan och förbereda debatten om GMO. Nu ska jag springa upp och byta om och dra till centrum med Carro.
Puss!


Min syster är sötast, bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: LoEm

Vad tycker du om Tubtoppar ?

2009-05-10 @ 00:44:32
URL: http://loem.blogg.se/2009/may/hm.html
Postat av: S

Tubtoppar är inte coolt.

2009-05-10 @ 01:42:41
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0