I know I'll always be asking for more.

Har inte börjat läsa Dr Jekyll and Mr Hyde än. Blir antagligen av senare ikväll, innan jag går och lägger mig. Så fort Carro kommer hem så ska vi plugga fysik för tro det eller ej, vi har nationella i det imorgon, klockan 8.10 gäller det för mig. Eftersom våran lärare har valt att bara kunna höja oss i Fysik så ska jag försöka kirra mvgoj i det.
   Ingen intressant dag idag alls. Missade bussen pga lite fjanterier, men som tur var så hann jag ändå till infon. Bilden var nice. Blev klar med både porträttet och skulpturen. Cecilia (min lärare) diggade båda grejerna. Ska prata med henne om betyg om två veckor, hade jag tänkt mig. På idrotten körde vi fotboll - elevlektion it was. Uppvärmning: pepparkakskull. Fett nice! Även fast det bara var typ 6 pers som var med så hade vi riktigt kul. Jag lyckades dessutom göra mål på fotbollen! Alla sög. Efter skolan så var det så att jag mötte mami vid Åhléns och drog till Stadium där jag köpte ett par shorts att gymma/träna i och skor, som jag kan ha på gymmet. Eftersom den här veckan kommer bli relativt stressig så kommer jag bara kunna gymma 2 ggr - onsdag och torsdag.
   Det är imorgon Nyckelviken blir av. Karin och jag ska antagligen hem till henne efter skolan, sen drattar vi tillsammans dit vid fem. Lär inte bli kul alls så därför ska vi bringa en filt och massa kakor. Kamerorna ska oxå med, så vi kan fota comeniuseleverna och våran söta klass när de spelar brännboll/fotboll. Om Lotta tvingar mig att vara med så har jag stukat foten. Pråmiz.
   I helgen ska jag och Carro kolla efter kläder i Bollnäs, vi vet att vi antagligen inte kommer hitta ett piss, men det skadar inte att kolla runt lite. Sen ska jag höra med Anton och Simpilicious om det kanske är fecke någonstans. Simpi kanske ska till Skåneland dock, så då kanske jag inte får träffa honom. It suxx.
   Btw. Jag pratar med S. Vi ska träffas när jag fyller 18, it's soooo decided nu. Fysjuttsingen vad jag vill..

Sorry för hoppigt inlägg, men jag orkar inte bry mig. Possiloss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0