I still haven't found what I'm looking for.


Ja, såhär snygg är jag när jag pluggar med Carro och hittar en hink inne i bastun. HAHAHA. Riddare ftw. Egentligen pluggade jag inte speciellt mycket, men the truth is att jag redan känner att jag kan allting rätt så halvdant. Nationella i matte imorgon, del C. Förhoppningsvis går det bra och Sebastian, jag förväntar mig att du håller en tumme för mig!
   Idag hade jag två nationella prov, fattar ni hur cp det kändes eller? Oförberett nationella prov i spanska är fan inte kul. Skulle skriva ett brev till någon random på minst 80 ord, jag skrev 201 så det känns ganska så bra. Vet dock inte ifall böjningarna gick sådär jättebra. Känns inte som att vi haft en seriös spanskalektion på riktigt länge. Under sista lektionen var det muntliga i engelska som gällde. Fyfan vad bra det gick och fyfan vad jag älskar att jag är bra på engelska. Ja, jag skryter. Men det är så, och jag bryr mig inte om vad ni andra tycker. Det enda misstaget jag gjorde var väl att jag sa "lol" när jag pratade. Erik verkade inte ha märkt det så det är la nice!
   Imorgon ska jag, Karin och Ullisbullis förbereda inför våran presentation och debatt om GMO, vi ska vara för. Hemskt. Sen på kvällen blir det antagligen gymdags med Carro. NICENICENICE, POSPOSPOS.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Gym? jag vill med!

2009-05-05 @ 08:48:51
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

Du ska med ;D

2009-05-05 @ 17:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0