I'm the first in line.

Här borta i Saltsjö Boo är det Mamma mia-diggande som gäller. Spotify äger. Av någon anledning har jag inte lika mycket musik som Andreas hade, någon som vet varför?
   Pga min extrema träningsvärk i låren så ska jag inte vara med och spela baseball idag. Jag fattar inte hur jag kunde få sån här träningsvärk. Kan varken gå i nerförsbackar eller i trappor. Kan knappt gå överhuvudtaget. Så jag hoppas att detta går över snart. Det sköna är nog att jag inte har många lektioner idag - Matte, Svenska, No och So, lovely!
   Får se om jag ska träffa Sofie idag. Och på tal om ingenting så har jag två biobiljetter till The Proposal den 8e Juni. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0