It's getting dark, too dark to see.

Jimmy Jansson är det som står på schemat idag, igen.
   Igår ägde. Även fast några blev liite för fulla så var det fan lyckat. Fick träffa Björnen och massa andra, längesen man såg dem. Jag och Mathilda tog sista pendeln vid 01:39 och kom hem till henne i Garlic alley klockan 03:10-tiden. Vi satte oss i köket, pratade med mina söta norrlänningar och käkade fiskpinnar med äcklig currywannaberemouladsås.
   Just nu gör jag fan ingenting. Det är sorgligt, jag känner mig som en n0lif3r, haha. Och ikväll har jag inga planer what so ever. Bara att jag ska kolla på X-men, tyvärr orkar jag inte åka någonstans. Speciellt inte till Täby.. ;Q Långt.

Nu ska jag fortsätta kolla på The Hills, pussilussluss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0