Jag drömde att jag sjöng en ny hollywoodsång.

Agerar lite skolkis och skippar info"lektionen" idag. Jag och Slyna kom överens om att den var onödig så då kan jag likagärna börja 10.00 istället och ha bild. Vi ska tydligen måla våra skulpturer idag, och göra klart porträttet vi började med för 2 veckor sedan. Jag är stolt över min. Cecilia (lärarn) verkar digga den oxå, tror jag. Spanskapresentationen har jag redan gjort klart så jag kommer antagligen bara chilla i datasalen och på engelskan är det muntliga nationella som gäller. Jag är inte nervös alls, bara rejält pepp. Synd att vi inte ska ha det med Anna, usch.
   Efter skolan drar jag och möter Carro i centrum (eller något) och drar och gymmar. Var seriöst typ 2 veckor sedan. Har varit sjuk, jävla förkylning. Pappa fyller dessutom år idag så efter gymmet åker vi hem och småfirar honom :) Jag har fortfarande inte köpt något ;Q Ska prata med Andreas om det där.
 
 Jag känner mig som en satellit, satellit ååoåååh, som en satellit - högt upp i det blå!
Teddan äger allas arlsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0