Jag vill ha din mama på en macka.

Körkortsutbildning som gällde igår. I 3 timmar. Underbart att Carro var där. Det blev dock lite oseriöst i början, men vi lugnade ner oss efter ett tag. Klockan nioish kom jag hem och käkade kycklingrulle och sedan var det pluggdags. Svenska och so - hell yeah! So:n är jag inte klar med, men idag gäller det! Den här veckan är nog jobbigast, dock är det inte så att vi har mest arbeten som ska vara klara, utan det är det att snart är skolan slut, vilket betyder att i princip ALLA i min klass bara slackar sig fram. Den 5:e Juni sätts betygen, BO-YA!
  Jag förstår mig inte på mitt ansikte. Nu när jag ändå har varit så duktig och slutat upp med foundation och allt sånt där crap så är det dags för mitt ansikte att må dåligt. Finnar hit och dit. Ja, jag klagar på småsaker men det är fan jobbigt. Foundation kan jag ju inte börja ha igen (1 - det är för jobbigt. 2 - det är för varmt.) Och på tal om varmt så, ja, det är EXTREMT JÄVLA varmt ute. Jag tror jag kommer dö, men vi får la hoppas på att jag inte gör det. Kan inte ens ha kofta eller något annat liknande. Snart måste jag börja med shorts och på tal om det måste jag shoppa. CRAZY NIGHT HERE I COME!
   Nu ska jag springelinga till b0sen. p0ssp0ss.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Men det gick bra på utbildningen eller? :o Var det kul? Var båda dina föräldrar med?



Crazy night blir nice ;)

2009-05-26 @ 09:31:25
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

You know it all ;)

Indeed it will! :D:D

2009-05-26 @ 18:31:13
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0