Lights will guide you home.

Snart var det dags att dratta iväg till bussen då. Nationella i fysik idag med, lab-delen som står på g. Vet fortfarande inte om jag får göra labben jag gjorde själv eller om jag ska följa mallen. Hoppas bara inte att det är typ världens svåraste labb, för jag suger på sånt där.
   Efter skolan drar jag till pappa, kirrar lite saker hemma och med Milki och sen drar jag till Väsby, till Sofie. Ska få käka middag där, vilket jag verkligen ser fram emot. Får träffa hennes fostermamma och hela köret! :) På kvällen är det tydligen hemmafest hos hennes kille, så dit drar hon och jag lite senare på kvällen. Frågan är fortfarande ifall jag ska sova över där eller om jag drar hem till Dalkarlsvägen mitt i natten. Ska nog kolla sista bussen och se hur den går, så får vi se.
   Juste! Igår! Det sög. Jag och Karin gick runt själva och guidade. Fick hjälp från Anders (musiklärare) och hans dotter, sjuorna var oxå snälla och hjälpte till, var sociala osvosv. Sjysst! Även fast de är typ 3 år yngre än mig så var det kul att umgås med dem. Vi hann dock inte göra mycket, portugiserna var typ segast i världen så det tog ganska långt tid mellan varje djur och varje butik.
   Men vad sägs som att lyssna klart på Laleh - Storebror(<3) och därefter göra mig i ordning? Känns nice att jag ska se henne live i sommar. Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0