Never begging for a raincheck.

Insåg att det var minst 100 år sedan jag lyssnade på Limp Bizkit, så de lyssnar jag på just nu. Behind blue eyes <3, sämst budskap men jag bryr mig inte.
   Igår kväll var vi hemma hos tjugi och umgicks (för det mesta) med han och Robin. Det spelades zombiespel, lyssnades på skitmusik, skrattades och kastades spaghetti på varandra, bland annat. Jag tror jag slocknade vid 4, efter att ha smsat med Sebastian och Robin (som låg i rummet bredvid men som ändå kände att det var viktigt att smsa). Vaknade klockan 08:30 av att det var SÅ JÄVLA VARMT, så jag klättrade över Mathilda och gick för att öppna fönstret - gick inte, så jag väckte Mathilda som försökte förklara för mig hur jag skulle göra (nej, jag kan tydligen inte öppna fönster..) och sen la jag mig igen, jag hade dessutom världens mysigaste huvudvärk.
   Eftersom Mathildas mammas busskort hade gått ut så var det bara att ringa Carina och be henne hämta oss, hon var så snäll och gick med på det. Vi rejsade iväg till ringen, köpte pizza och drog hem och kollade på Pearl Harbor. Mathilda somnade, så jag och Carina satt och kommenterade i princip allting som hände. Är fortfarande mätt efter pizzan, och den åt vi klockan 12 - underbart?
   Jag åkte med Mathilda och Carina till slussen, därifrån skulle de bege sig till Djurgården, till Millas skiva. Hon hade klätt ut sig till vampire, pretty nice! Mina planer för kvällen är: Kolla på Du, jag och Dupree, skall bli nice. Imorgon ska jag upp runt 6 och dra ut och springa, visstfan är jag duktig? Puss!

Kommentarer
Postat av: M

Haninge var nice hörredu, förutom spyan.. Och hur gick det med springandet?! :o <3

2009-05-22 @ 11:53:50
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var nicenice!

Haha, du fick la smset?

2009-05-22 @ 12:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0