Nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig.

Bästa låten med Håkan. Helt klart. Hurricane Gilbert. Första låten jag hörde med honom dessutom. Inte fan minns jag när det var och vad jag gjorde, men älskade den från första början.
   Jag såg Låt den rätte komma in med Carro igår. Den var bra. Och det var gott med glass. Köpte Jamaican Me Crazy och Carro kirrade sin favvo, Cookie Dough, som jag inte diggar speciellt mycket. Den smakar konstigt. Vi gick både till och från centrum, tog skitlångt tid och jag hade tydligen sträckt en sena i foten. Så det gjorde sjukt jävla ont att gå, men nyttigt var det.
   Snackade med Simpi till klockan 3 på natten.(...) Jag och Carro ska ju till Herte (ligger i Hälsingland för er som inte vet) nästa helg. Har inte varit där sen i somras så.. :) Och den här veckan kommer inte bli kul ska ni veta. Även fast eleverna från Portugal och Frankrike kommer till våran skola så kommer det bli alldeles för stressigt. Nationella i fysik på tisdagen och debatt om GMO (jag ska vara för) på onsdag. Sen ska jag oxå försöka läsa ut Dr Jekyll and Mr Hyde som jag inte ens har börjat läsa. It sucks. På tisdagskvällen är det dessutom så att jag ska till Nyckelviken och spela brännboll eller whatever, med de där eleverna och våran klass, och parallellklassen. Kommer antagligen bli sent, så jag ska försöka smöra till så att mamma kanske kan hämta mig med bil. För vem orkar åka till Saltsjö Boo på kvällen, på en vardag?

Jag måste gymma mycket den här veckan. Även fast jag är i S-boo. Nu ska jag plugga. Pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0