Och du har så mjuka läppar.

Jag kände att det förra inlägget inte var värt alls. Så därför tog jag bort det och bestämde mig för att langa ett nytt och mycket fräschare istället.
   På tal om fräsch så har jag precis duschat och jag måste säga att det var extremt jävla skönt. Dagens höjdpunkt, ya really. Jag har inte gjort mycket intressant annars. Kollat på en film vid namn Joyeux Noel, en film som alla bör se. Mina planer för dagen gick åt helvete och jag ber om ursäkt för det (Karin, Rob). Jag ska läsa Dr Jekyll and Mr Hyde snart, pråmiz.
   Senare ikväll ska jag nog promenixa ner till vattnet med kameran, om jag har lust, vilket jag hoppas på. Gossip Girl och Oth skall oxå ses på, med lite Ben - nomom. Och eftersom denna skolveckan kommer vara typ hur kort som helst så måste jag börja göra upp planer för jag vill absolut inte dega hemma! Funtar på att prata med Emma och se ifall hon vill ses någon dag. Mathilda, haru lust att dra till Böfhuset någon kväll, innan eller efter skivan? Sen ska jag nog gymma oxå! Massvis.
   Nu ska jag fortsätta lyssna på Håkis och vänta tills klockan blir 18.00. Poossss!

Kommentarer
Postat av: K

Haha, du missade årets sexigaste utsmyckning på AB-hallena lltså.. Fyfan.

2009-05-17 @ 23:04:22
Postat av: S

Jaså? Hur såg det ut? :o Fotade Rob? :o

2009-05-17 @ 23:11:12
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: emma

klart vi ska ses!

2009-05-17 @ 23:24:43
Postat av: Mathilda

Böffhuset vill gås till, uppskrivet och klart. Ska bara kirra pengar och datum

2009-05-18 @ 00:53:08
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

Emma: Gut! :D



Mathilda: Wonderful, ja :)

2009-05-18 @ 08:09:29
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0