Och vad vet du om att inte vilja vakna längre?

Igår var en bra nolifer-hemmakväll. Karinjo ringde mig vid 22, hon var ute och promenixade all by herself i Nacka Strand-trakten. Egentligen var det nog planerat att vi skulle snacka tills hon kom hem men samtalet tog slut runt klockan 2, det var inte riktigt så att vi PRATADE i telefon, snarare så att jag sjöng och Karin lyssnade och sjöng med (ibland). Det var kul och folk tyckte att vi var konstiga i skallen som pratade så länge. Efter att jag lagt på med sötnosen så bestämde jag mig för att ringa Simpi, men det blev inte riktigt så (till en början). Födelsedagsbarnet (Carro) ringde mig och sa att hon hade lagt sig i en rabatt med håret och låtsats prata med sitt ex och vet ni hur mycket jag skrattade eller? Herregud. Tog aldrig slut. Hon var ute med sina småbrudar och skrek och hade sig. Charmigt, charmigt indeed. Äntligen(haha) la vi på och jag kunde ringa upp till norrland. Simon satt hemma hos en viss Hansson med en Micke och söp och hade sig, fick prata med allihopa, de skrattade åt mig till en början, men det gick över <3. Vi pratade nog till 5 eller så, jag fattar inte hur jag kan vara uppe vid den här tiden, men bra är jag iaf. Min mamma kommer döda mig för, ja, telefonräkningen kommer bli riktigt hög den här månaden, det känner jag på mig.
   Snart är det så att jag ska iväg till min mormor. Det var länge sen jag träffade henne så jag tänkte att jag kan ju likagärna dra dit och käka lunch? Oh yes. Robilicious ska jag möta i Ektorp någonstans klockan halv tre och då sätter promenaden mot Fiskarhöjden igång. Det är fint väder och jag har en söt och gul tröja på mig. Hoppas Sverige vinner, för fan.

Håkan är bra och nu skriker mamithechulo att vi ska gitta. Ha en bra söndag era jävlar, för det ska jag ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0