Remember what you're staring at is me.

Inatt drömde jag en jättemongo dröm som jag bara har suddiga minnen utav. Sov inge vidare alls egentligen. Att Mathilda ringde mig klockan halv tre gjorde inte saken bättre. You're going down!
   Hockey ikväll. Sverige - Kanada, jag är så jävla pepp så det är crazy. I helgen måste jag plugga Fysik och Biologi. Skitkul. Nationella på tisdag och debattskit på onsdag. Jag kan typ nada om GMO och jag orkar egentligen inte lära mig. Så ifall någon är typ grym på det så är det bara att höra av sig på något sätt, cause I need help.
   Idag ska jag gymma med Mathilda förresten. 4e ggn den här veckan, awesome! :D

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Förlåt att jag ringde! Tänkte inte på att det var torsdag... xD



GYM! (Y)

2009-05-08 @ 08:17:33
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

Haha fyfan alltså.. ;Q



JA! :D

2009-05-08 @ 13:38:57
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0