Some enchanted night I'll be with you.

Diggar att min cam gör armen grön. [Tungbilder ftw!]
Sitter nu och lyssnar på Eliott Smith och ska snart springa iväg med Andreas och Hanna och köpa frukt. Smoothienight - oh yes! B&J oxå. Nomnom.
  Juste! Måste tacka Emma för en underbart trevlig eftermiddag! Vi träffades i Sickla där hon och hennes farsa skulle kolla kyl & frys - det gick fort. Innan vi blev avsläppta i forum så sprang vi runt i danvikstull och kollade läget (det ryktas om att Emma ska flytta dit, hehehehh). Iaf! I forum införskaffades det avocadoolja till mina naglar och en ny mascara. Vi bestämde oss för att dra hem till henne istället för att dega och där gjorde vi lunch som bestod av sojakorv och potatisbullar (udda kombi, men riktigt delish!). Jag smakade sojakorvar för första ggn och jag kan inte klaga. Innan vi gittade till bussen fick jag den söta adidas-tröjan (som ni ser på bilden). Tackar och bugar så jättemycket! :*
   Imorgon blir det gym med Carro och på måndag ska jag iväg på körkortsutbildning - kan det bli bättre? PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0