Steg upp på morgonen.

Skönt med sovmorgon! Icke skönt med orientering i Hellas i typ 2 timmar! Min buss går 08:57, kommer tyvärr vara i Hellas 10 minuter för tidigt, men då kan jag passa på att snacka med Camilla om the book i'm going to read, ifall hon har kommit dit dvs.
   Igår kväll spelade USA - Finland, kvarts hade börjat. Snacka om spännande match! Höll på att dö i början när Finland ledde med 1-0 och kommentatorerna snackade om att USA slöade runt på planen. Men sen gjorde de 1, 2 och 3 mål! Shit vad jag skrek, skrek verkligen! Jag har nog blivit en riktig nörd nu. Andreas försökte lära mig det mesta som kan hända på planen (tripping, hooking, icing osv), kommer inte ihåg det sista ordet som han sa. Så om ni vet vilket det är så är det bara att langa en kommentar! :D Iaf, Finland åkte ut ur VM, lite synd kanske, eftersom de är så förjäkla jävla bra. Esche (USA:s målvakt) verkar vara den som räddade USA från att förlora. Och ikväll är det Sverige - Tjeckien som spelar. Eftersom Tjeckien tydligen är så bra så kommer jag dö ifall vi förlorar, typ ta livet av mig. För vi ska vinna. Vi ska möta Kanada på lördag, vi ska inte åka ut. Vi ska vinna över Kanada så jag kan skryta för Spencer. <3 Fniss.
   Gym idag med Mathilda, jag är fett pepp! (Men fett trött i benen...) POSPOS

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Abo din lilla hockiinörd xDxD

Hoppas du slutar i bra tid ;_;

2009-05-07 @ 09:25:10
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

Jag älskar hockey! :D:D:D:D Helt crazy..

;Q Mm. Vi borde sluta i tid..

2009-05-07 @ 13:17:21
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0