The rest is still unwritten.

Jag tänker på The Hills så fort jag hör den där låten med Natasha Bedingfield, men det programmet är bra, så det är lugna puckar.
   Idag har jag varit duktig. Gick upp klockan 10:07 och gjorde mig i ordning. Klockan 12:33 satt jag på bussen till Slussen. Det var så att jag skulle möta min mamichulo där - shoppingdags! Var i stan i runt sisådär 2 timmar, köpte massa tröjor, underkläder, osvosv. Skitbra! Nu behöver jag inte shoppa kläder på.. ett tag (a) Behöver dock ett par jeans och en ny väska, typ vit eller.. någon annan ljus färg! Nu har jag suttit här och scrobblat musik och glott på teve. Har skittråkigt, ont i huvudet och är trött. Kanske ska passa på att duscha nu när jag har tråkigt? Kommer antagligen bli så.
   I natt pratade jag med Karinjo i telefon, samtidigt som jag kollade på Jackass 2 och camade med Spencer. Det var länge sen jag pratade med killen, usch. Komplicerat, allt det där. Sandiswallis slocknade runt halv 3-tiden, ganska sent, jag vet. Men det är helg, så jag får la vara dålig då. Plus att jag ätit alldeles för mycket godis i helgen. Ska börja gymma igen nästa vecka, då är jag antagligen frisk, FÖRHOPPNINGSVIS!

Imorgon ska jag först hem till mormor och sen ska jag möta Robilicious. Vi har planerat att åka till Älta, gå hem till henne i Fiskarhöjden därifrån, köpa kebabpizza (inte oxfilépizza..), dra hem till henne och kolla på Sverige-Schweiz-matchen. Om vi förlorar imorgon så är det slut för oss. Då blir jag sadfejs, helt serrilicious.
Posposposipos


Enjoy! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0