There we all were in one place.

Fick tillbaks matte-nationella idag. Ett poäng från VG känns ju UNDERBART. Not. Om jag kirrar VG på det sista provet nu på torsdag så har jag lyckats hålla kvar mitt betyg. På so:n gick det typ asbra. Skrev om matbrist och befolkningsökning, sen var det namngeografi-provet som gällde. Fick 45/48 - VG! :D Lotta snackade om att hon skulle läsa igenom mitt andra prov och ifall hon anser att det är tillräckligt bra så skall jag göra en extrauppgift som gör att jag får mvg, kan det bli bättre? Nej, det tror jag inte.
   Efter skolan så drog jag och Julia till forum - kollade kläder, skor, hårtabletter, kameror, köpte mango mania, solglajjer och nagellack. Vi såg dessutom jättemånga från våran skola och blev lite irriterade pga det. Vi sprang runt i typ 2 timmar och sedan tog jag 840n (och 875an) hem. Nu sitter jag här, äter tzatziki på macka och lyssnar på Veronica Maggio. Ikväll drar jag förhoppningsvis på Crazy Night i centrum. Har hittat massvis med intressanta grejer som jag måste skaffa innan sommarlovet ;Q Så drar jag till forum i helgen med Carro eller någon. Och imorgon blir det fika med söta flickor!
p0sp0sin0s!

Kommentarer
Postat av: Rob

Jag fick 5p från MVG på mitt mattenationella. Jag tror starkt på att de blandade ihop mitt prov med någon annans Ö

2009-05-28 @ 22:39:56
Postat av: S

Haha! :D

2009-05-29 @ 23:49:38
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: My

Själv fick jag en poäng från G! 19 va G och jag fick 18.

Då lackar man ju liite :D

2009-06-01 @ 12:39:31
URL: http://myparaply.blogg.se/
Postat av: S

Haha usch :(

2009-06-03 @ 07:32:56
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0