This'll be the day that I die.

Igår fick jag visst skjuts av Mathilda! Älskar att hon har en moppe nu för tiden och jag har bestämt mig för att vara sjyrre och pröjsa för bensin lite då & då, eftersom hon är så söt och skjutsar hem mig från Trollbäcken ibland. Så slipper jag åka buss för, jag är ju lat..
   Idrott, friidrott idag. Vi ska springa, massvis tydligen. Jag orkar inte, men jag ska vara med ändå. Det händer fan ingenting viktigt idag. Efter skolan ska jag in till stan och möta mamma och fixa lite grejer. På kvällen ska vi se Anne Frank med klassen och några från b - jag är inte pepp. Sofie hade sett den och sa att den sög, så yeah, jag kommer antagligen snarka/dreggla mig igenom pjäsen.

Knark atm:

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Duktig kicka! Bensin, tack, me love you! <3



Hahaha, dregla på!

2009-05-27 @ 09:33:21
URL: http://svartaviva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0