Tonight I'm gonna take you higher.

Idag har jag varit ute i stort sett hela dagen och det har inte varit något annat än b ä s t. Släkten var här och vi "firade" mors dag. Inte hade vi setts på ett halvår heller, så vi hade ganska mycket att babbla på om. Dock är jag jätteseg och har varit det hela dagen. Låg ju i solen i hundra år och sen så sov jag i sisådär en timma innan packet anlände.
   Jag blev dessutom förvånad. När jag satt på altanen och snackade med farbror Janne och farmor så kom pappa fram till mig och sa "De vill att du ska följa med dem in i skogen." och ja, där stod Pontus och Linus och såg allmänt jättesöta ut och väntade på mig. Så det var bara att ta på mig mina skor (som nu är gräsfärgade) och följa med dem. Det jobbiga var att jag var tvungen att bära Linus i princip hela tiden, han var hur trött som helst. Pontus babblade på om att folk hade berättat om monster i skogen, men så tuff som han är så var han inte ett dugg rädd, sötnos.
   Carro kommer antagligen ringa mig snart och be mig gå och möta henne, så drar vi ut på en kort promenix men tills dess så är det biologi som gäller för min del för vet ni vad? Jag ska få MVG på provet imorgon, så är det bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0