And I'm walking in Memphis.

Vad gör man när ens partner i samhällskunskapen väljer att dra från den sista lektionen för att göra ens liv horribelt? Bloggar och farmar. Är det kul? Nej. Jag blir så jävla besviken, och sur. Frågorna till enkäten ska vara klara idag, och ingenting är sparat på mitt konto, jag har inte ens kladden, så jag kan inte göra en ny enkät. 
   Snart slutar vi och då ska jag, Ellie och Sophia dra oss mot Gymnasiemässan i Älvsjö. Efter det ska jag hem, och sen skall jag möta Felicia i gullmars.

Förresten! Idag tog jag svinvaccinet, även fast jag egentligen inte skulle göra det. Och hur känns det? Jag har jätteont i armen. Kan inte röra på den. Känns helt bortdomnad. Tidigare var jag jätteyr och trött, men det har gått över, som tur är.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Fan vad surt att din partner lämnar dig! Är du med Patrizia eller?

Gymnasiemässan var ju typ det bästa på länge! "okej, Sophia, nu beter vi oss normalt, okej... okej"

Haha..



Och jag är så stolt som vågade gå fram och snacka med snyggaste killen någonsin typ! :D hah



Hoppas New Moon är bra!

Puss <3

2009-11-20 @ 20:14:53
URL: http://sophialong.blogg.se/
Postat av: S

Ja, det är Patrizia. Väldigt irriternade ._.

Hahahahaha, gymnasiemässan ägde! :D:D Och jag är stolt över dig! Fan vad SNYGG!



DEN ÄGDE! Puss (:

2009-11-21 @ 14:53:22
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0