Är du kvar än?

Jag är ledsen. Jag kan inte prata.
Imorgon ska jag till skolan. Tänkte att Felicia kunde prata åt mig då, men det kan hon inte, för hon kan inte heller prata. Antingen så har jag smittat henne eller så var det för kallt i stugan i lördags. Hoppas på det sista, för jag vill inte ha smittgrejset på mitt samvete. Vad ska vi göra i skolan? Det är tisdag. Idrotts och hälsolära står på schemat! Hoppas inte jag behöver prata något. Verkar som att pappa ska skicka med mig ett brev också. Så ska jag ha med mig antingen post its eller massa lappar som jag kan skriva på.
På onsdag har vi matteprov. Procent. Det betyder att jag ska duscha nu, sen ska jag plugga. Promille och sånt crap, som jag missade förra veckan. Sugigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0