Cause everybody cries.

Igår var jag, Milli, Dan och Karro på 20årspartey. Joi, den lillplutten fyllde år och det var ju klart att han skulle firas! Egentligen fyller han år idag, men det är lugnt ;Q GRATTIS! igen
Det spårade ganska mycket mot slutet, men fan vad kul det var! Det var trevligt folk och en bra lokal (lol). Egentligen skulle jag tagit en buss som gick vid ett, men pga jag vet inte vad så drog vi hem tidigare. Mathilda och Dan följde med mig till bussen. M hade druckit en hel del och valsade runt på Tyresös gator, det var nice. Jag ramlade i en trappa - ännu mer nice! Det som är bra är att jag inte har ont någonstans, och jag är inte bakis heller. Tacka bla för Bakistabletter <3
Ikväll är det partey i Uppis (: Längtar som fan! Jag, Felicia och Linda gör staden osäker, kan det bli bättre? Tror inte det! Nu ska jag kolla buss och ha mig. Klippklipp om en timme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0