Come together right now, over me.

En alldeles för tidig morgon som denna så sitter jag självklart här. Är jag besatt? Ja. Skulle jag klara mig utan min dator? Nej. Eller, kanske om jag var uppe i Hälsingland, men det är jag ju inte!
Skola från 8.10-14.10 idag. Matte, Historia/Samhällskunskap, lunch, Spanska står på schemat och det enda ämne som jag ser fram emot är... egentligen inget, men om jag måste välja något så får det bli historian. På samhällskunskapen ger jag snart upp helt. Hoppas min partner är där. PATRIZIA, if you're out there - get your ass out of that soffa och kom till skolan! Jaja, jag orkar inte.
Efter skolan ska jag vidare, ut till skogen, och sedan blir det sola. Ja, hej cancer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0